Comanda in 5 pasi simpli. Cum?

1. Alegerea produsului

Folosind meniul din partea superioara, navigati prin categoriile produselor de incaltaminte/imbracaminte. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul "Adaugati in cos" pentru a trece la pasul 2 si anume inregistrarea si completarea informatiilor necesare in vederea livrarii, facturarii si finalizarii cu succes a comenzii.

Pentru comenzi telefonice sunati la numarul de telefon: 0743.096404 si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda.

2. Inregistrare vizitatorului ca si cumparator

Se face un cont pe baza unei adrese de e-mail, adresa pe care se vor primi ulterior informatii de la noi despre stadiul comenzii si a livrarii. Tot cu acest cont se mai poate vizualiza factura electronica a produselor cumparate si istoricul comenzilor in cazul clientilor fideli cu mai multe cumparaturi.

3. Furnizarea datelor de livrare si facturare

Pentru livrare esential este sa ne furnizati: numele, adresa completa unde va ajunge coletul si/sau adresa pe care se factureaza si un numar de telefon pentru a putea fi contactati in vederea confirmarii comenzii.

4. Alegerea metodei de livrare

Puntoban pune la dispozitia clientilor 3 variante de livrare ale produselor cumparate, in tara si anume:

  • Curierii proprii - local (Cluj-Napoca) -  Puntoban incaltaminte;
  • Urgent-Cargus Curier.
 

Tarifele expeditiilor pot fi consultate in sectiunea "Livrarea Produselor"

5. Selectarea metodei de plata

Puntoban ofera posibilitatea clientilor sai de a-si platii produsele cumparate in 2 variante:

  • la livrare (pentru un plus de incredere);
  • prin transfer bancar.
 

Mai multe informatii despre posibilitatile de plata se gasesc in sectiunea "Cum platesc?".