Magazinul online www.puntoban.ro este proprietatea SC Puntoban SRL, înregistrată la registrul comerţului cu RO19033378 şi J12/3097/2006, cu sediul social la adresa: str. Vidraru, Nr.1-3, Cluj-napoca, jud. Cluj.
Cumpărarea produselor prin acest site implică acceptarea unor termeni şi condiţii. Va rugam sa le cititi cu atentie in continuare:
Acesti Termeni si Conditii Generale de Vanzare prevad drepturile si obligatiile reciproce ale partilor, in legatura cu toate livrarile de produse si ale altor bunuri din portofoliul SC Puntoban SRL (in continuare denumit „VANZATOR”) catre o alta parte (in continuare denumit „CUMPARATOR”) si formeaza parte integranta a fiecarui contract care are ca obiect vanzarea sau furnizarea de Bunuri de catre Vanzator catre Cumparator, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel in scris.
Specificaţiile tehnice sau preţurile produselor prezente pe acest site sunt realizate de noi, utilizând informaţiile de catalog ale producătorilor.
Descrierile sunt informative şi pot fi schimbate fără nici o înştiinţare prealabilă. VANZATORUL nu işi asumă nici o responsabilitate asupra schimbărilor care ar putea surveni. S-au depus eforturi mari pentru a minimaliza toate greşelile care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informaţiilor prezentate in descrierea produselor.
Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.) si prin simplul fapt ca fiecare monitor are alte setari de culoare. luminozitate si contrast. Valoarea maximă a obligaţiilor societăţii faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de VANZATOR de la clientul respectiv. Produsele cumpărate prin intermediul site-ului www.puntoban.ro beneficiază de garanţie care o ofera fiecare producator. Soluţionarea garanţiilor se face pe baza facturii primite împreună cu produsul.

Disponibilitatea şi preţul produselor
Preţurile regasite pe pagina noastra web sunt exprimate în RON (cu TVA inclus). Costul transportului se stabileşte în funcţie de valoarea comenzii, după cum urmează:

In afara localitatii Cluj-Napoca livram prin Urgent-Cargus iar tarifele pentru transport sunt:

- comenzi cu valoare intre 0-49.99 lei = 16 lei (TVA inclus);
- comenzi cu valoare intre 50-99.99 lei = 10 lei (TVA inclus);
- comenzi cu valoare intre 100-149.99 lei = 5 lei (TVA inclus);
- comenzi cu valoare peste 150 lei = Transport Gratuit.

Toate produsele de pe site sunt pe stoc si se regasesc in depozitul nostru.
Factura fiscala va fi in colet alaturi de produse sa, in cazul situatiilor unde se solicita livrare rapida, in conditiile in care curierul este programat sa soseasca la depozit in scurt timp, aceasta va fi trimisă în format electronic (cf. art. 155, alin. 8, lit. c, din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal) pe adresa de e-mail furnizată, nefiind necesară ştampilarea şi semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricând la un moment ulterior factura în format tipărit, semnată şi stampilată.

Procesul de preluare a coletului
1. Este important sa verifici daca este produsul comandat.
2. Poti desface coletul, dar doar dupa achitarea contravalorii
3. Este important sa verifici daca cutia produsului prezinta urme de deteriorare / lovituri ! In acest caz te rugam sa nu accepti coletul sau daca il accepti, dupa achitarea contravalorii, sa verifici integritatea produsului si sa intocmesti cu curierul un proces verbal de constatare. In lipsa acest proces verbal nu va putem despagubi in cazul in care exista o dauna materiala.
4, Daca ai ales ca achiti contravaloarea produselor ramburs atunci curierul iti va elibera o chitanta pentru suma platita; nu se percepe taxa de ramburs
5. Curierul nu testeaza produsele
Vă rugăm să nu acceptaţi de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte, cu folia tăiată, ruptă sau inexistentă, fără a anunţa unul dintre operatorii noştri de vanzări. Declinarea responsabilităţii de a verifica integritatea coletelor la recepţie inainte de a semna pentru primirea lor poate conduce la situaţia de pierdere a garanţiei produselor.

Returnarea produselor
Produsele achiziţionate la distanţă Conform legislaţiei din România, puteţi să le returnați în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor, legislaţia aplicându-se doar persoanelor fizice. Dacă doriţi să renunţaţi la un produs trebuie să ne trimiteti o înştiinţare prin email catre "Servicul Clienti", folosind formularul de contact de pe pagina de "Contact". Conform articolului 7 al Ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă (modificată prin O.U.G. nr. 174/2008 si O.U.G. 34/2014), consumatorul are dreptul de a renunţa la produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, fără penalitaţi şi fără invocarea vreunui motiv.
1. In aceasta situatie, singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de transport si returnare a produselor.
2. In situatia in care produsele nu sunt conforme specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă VANZATORUL nu poate înlocui produsul cu unul conform, va acorda credit sau va returna contravaloarea produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neînţelegerile, coletul va fi fotografiat şi se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat, să nu conţină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul său original cu toate accesoriile şi etichetele intacte şi să aibă asupra sa factura cu care a fost expediat de vanzator. Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 14 de zile de la retur.
Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită!
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 0% - 30% din valoare produsului, in cazul in care acest produs nu mai poate fi vandut ca si nou!, Conform O.U.G. 34/2014 - Art. 14 (3)
Produsele primite defecte, în eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris a VANZATORULUI în termen de 12 ore de la primirea produsului.

Modalităţi de plată 

Puntoban SRL va pune la dispozitie 2 modalitati de plata pentru produsele achizitionate:

1. Plata la livrare
Produsul se poate plati in momentul in care se ridica de la curier.
2. Plata prin transfer bancar
Produsul se poate plati prin transfer bancar sau la orice oficiu postal, prin mandat postal.
La destinatar mentionati: SC SC Puntoban SRL
Cont: RO51 BTRL 0660 1202 K853 07XX
Banca: Banca Transilvania

Litigii
Prin folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) site-ului, utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Condiţiile şi Termenii de utilizare de mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară intre utilizator şi VANZATOR. In cazul unor eventuale conflicte, se va încerca mai intâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat în instanţă, în conformitate cu legile române în vigoare.

Datele personale
Datele personale ale dumneavoastră vor fi folosite de VANZATOR numai în scopul declarat al acestui site. Informaţiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, pentru a se emite factura si pentru a se livra coletul. Suntem total impotriva practicilor de tip "SPAM", motiv pentru care nu folosim nici macar servicii de tip newsletter. In acelasi timp dam dovada de seriozitate si profesionalism fara a contacta si obosi clientul cu informatii pe care nu si le doreste, onorand in acelasi timp toate solicitarile care vin din partea clientilor. Ne obligăm să nu facem publice sau să vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele dumneavoastră personale.